honaroto logo

سفارشات

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز .
ممنون از این که ما را برای امور هنریتان برگزیده اید ، از این حسن انتخابتان پشیمان نمی شوید !
برای ارسال امور هنری خود و سفارشاتتان در این زمینه جند راه وجود دارد ، که هنر و تو با تلاشی روز افزون سعی دارد این پل های ارتباطی را افزاش دهد.

راه اول برای سفارش :
شما می توانید با ارسال یک ایمیل حاوی سفارشات خود به نشانی ((info.honaroto@gmail.com )) سفارش خود را مطرح کنید و سپس برای شروع شما در ایمیلی از هنر و تو لوگوی خود را با کیفیتی پایین دریافت می کنید ، سپس بعد از پرداخت نیمی از قیمت سفارشتان میتوانید اصل سفارش خود را با کیفیت بالا دریافت نمایید ، بعد از اینکه بر سر سفارشتان توافق شد شما نیمه ی بقیه پول را به ما پرداخت خواهید کرد.

راه دوم سفارش :
شما میتوانید با ارسال یک نظر خصوصی در همین بخش سفارش خود را انجام دهید ولی در این سفارش باید ایمیلتان فرستاده شده باشد تا ما یتوانیم سفارشتان را به دستتان برسانیم و ادامه ی کار را انجام دهیم.

راه سوم برای سفارش :
شما می توانید با استفاده از شبکه ی اجتماعی تلگرام (Telegram ) با ما در ارتباط بوده و سفارشات خود را مطرح کنید . ولی در صورتی که راه سوم مورد پسند شماست ، میبایست شماره ی تلفن یا شناسه ی تلگرام خود را در اختیار ما قرار دهید تا ما شما را بیابیم و در این شبکه ی اجتماعی سفارشاتتان را مطرح کنید.

هنر و تو امیدوار است همیشه موفق بوده و انتخاب هایی درست را رقم بزنید.
با تشکر از حسن انتخاب شما .




نمايش: ۱۶۱۲